Супермен, Спайдермен, Бетмен, Айронмен ітд – всі супергерої. Всі вони володіють якимись надзвичайними силами та вміннями. Проте і в них є свої слабкості, які роблять образ кожного глибшим та притягуючим. Саме їх слабості на фоні сильних рис характеру створюють ту сіль, яка добавляє страві такого приємного та незабутнього смаку.
При створенні головного героя саме ці 5 запитань допоможуть обдумати його досконало. А цікаві слабкості чи недоліки довершать його образ магічністю.
5 запитань до головного героя (натисніть на картинку, щоб збільшити)

Вправа 5. Ти - мій герой
Умови: 150-200 слів.
1) Придумати героя і його:
1.1.) 3 специфічних бажання (ці бажання повинні бути конкретними фізичними об’єктами – паста, стіл, ручка ітд)
1.2) 3 причини чому він хоче саме ці речі
1.3) 3 слабкості в його характері (ідеальні герої – нудні герої)
1.4) Що може зробити ваш герой, щоб здивувати вас?
1.5) Звідки родом ваш герой? Та куди він направляється? (пам'ятайте, що тут мова йде не тільки про біографічні елементи, а й про емоційну переісторію)
Напишіть коротку характеристику цікавого головного героя вашої потенційної історії Сюжет її знати не обов’язково, не переживайте. Просто подумайте про цікавого головного героя та опишіть його.
Напишіть коротку характеристику цікавого головного героя вашої потенційної історії Сюжет її знати не обов’язково, не переживайте. Просто подумайте про цікавого головного героя та опишіть його.
“Принаймі можна думати про це” - видихнула вона різко і запустила чашку у стіну. Коричнева рідина захололої від роздумів кави, мов насміхаючись, розплилась у кляксу, схожу на Італію.
ВідповістиВидалитиЇй надзвичайно потрібні сумка з речима, машина та 2000 дол. Вже 3 роки як. (1.1). Робота, гроші, проблеми, короткі тижневі відпустки all-inclusive, як сублімація, - стільки важливих причин було, щоб цього не зробити. А ідея так і не відчепиться (1.5).
Це був її неусвідомлений рятувальний круг. Для душі - щоб зрозуміти хто вона і що хоче, бо зовсім заплуталась. Для тіла - щоб випробувати свої страхи та грані, бо перестала його відчувати. Для мрії - аби згадати як це, щоб написати книжку. (1.2).
Арія відчувала, що точка неповернення вже близько. І тоді кінець. Зламається. Хоч сильна, гнучка і витривала. Може кого завгодно на місце поставти. А про відпустку сказати не може, хай йому грець (1.3).
“Сама. На 3-4 тижні. По всій Європі... “ - роздумувала вона в напівмедитативному стані (1.3). Коли запустить проект, який, мов ненажерливий монстр, з’їдає щораз все більше часу, продукує все більше питань та забирає все більше зусиль. “Ще трохи протягнути” - видихнула вона. “А тоді плюнути на все, знайти гроші, машину і поїхати. Забути всіх і вся - проекти, друзів, родину, обов’язки, “ніби-то правильні” цілі. Все. І знайти себе” (1.4).
Арія вийшла з кухні і направилась до робочого місця, одягнувши звичну посмішку.
Дякую наперед за ваш час та коментарі.
Мар'яна, дуже добре. На нашу думку герой однозначно непростий і, думаємо, в подальшій розповіді його сторони повинні ще більше розкритись. Тут є хороший матеріал для старту. Дозвольте йому сформуватись до кінця. Адже саме герой формує сюжет та історію.
ВидалитиСподіваюсь герой вийшов цікавий:) Буду вдячна за feedback.
ВідповістиВидалитиЦього разу завдання виявилося важчим. А може це через те, що я занадто багато важливості йому надаю.
ВідповістиВидалитиНе зовсім упевнена, що зробила правильно, бо пункти характеристики збилися і переплелися, але сподіваюся основне все ж добре проглядає:
Маринка завжди хотіла мати кота. Мама зітхала, обводячи поглядом їх однокімнатну квартирку, у якій заледве уміщалися ліжко, шафа, братове розкладне крісло і малесенький письмовий столик за яким вони вчили уроки.
От Юлька живе разом з бабусею у приватному будинку і кіт у неї є. Рудий, пухнастий комочок з блакитними очима. М'який і муркотливий. Юлька давала його потримати, і Маринці здавалося, що нічого прекраснішого не може бути. Хіба що Юльчині буси, що її мама привезла аж з Італії. Коли Юлька одягала святкове плаття, а до нього рожеві перлини, Маринці хотілося зірвати їх, щоб та перестала хизуватися.
Перлини Юлька ховала у скриньці на столі. Шкода, що та була завжди замкнена. Марина заспокоювала себе тим, що хоче тільки подивитися, доторкнутися, а якщо і взяти, то лише на кілька днів – поносити, уявити, що то їй тато привіз, теж із Італії. Або ні, з Франції. Ні-ні, хай буде з Ве-ли-ко-бри-та-ні-ї!
Мама казала, що тато залишив їх, але Маринка не вірила. Усім казала, що тато навколосвітній мандрівник і ось-ось повернеться та привезе їй цілу купу подарунків з усього світу. Навіть сама почала вірити це. Коли у неї буде тисяча різнокольорових бус, Маринка жодні не дасть жаднюці-Юльці.
Не впевнена, що мені вдалося пояснити мотивацію, для чого це все героїні. Це було найважче, пояснити чому вона хоче саме це, а не інше
Ліандро, раді, що ви дійшли вже до цієї вправи. Вправа не з простих, потрібно добре продумати саме 3 бажання, 3 причини та 3 слабкості характеру вашого героя. Це найважливіше у художньому творі, тому що герой та його характер диктує розвиток сюжету. Попробуйте системо попрацювати зі своїм текстом та сама ж відзначити цифрами завдання де саме потрібний пункт був виконаний. Тоді ви краще будете бачити повну картину і зрозумієте що потрібно ще допрацювати. Можете почитати приклади інших учасників курсу у коментарях вище.
ВидалитиА також, надіщліть свою почту, щоб ви могли отримувати оновлення та продовжувати курс далі безкоштовно. Чекаємо на ваші допрацювання.
Ну, для мене все більш-менш зрозуміло, я не впевнена, що достатньо розкрила усі пункти у завданні.
ВідповістиВидалити1.1.) 3 специфічних бажання - кіт, буси і батько (батько не зовсім фізична річ, але так вийшло)
(ці бажання повинні бути конкретними фізичними об’єктами – паста, стіл, ручка ітд)
1.2) 3 причини чому він хоче саме ці речі: 1 - щоб мати про кого піклуватися, щоб хтось був від неї залежний, а значить підвищити власну значущість у своїх же очах; 2 - щоб похизуватися, вдовольнити своє я, підвищити самооцінку; 3 - щоб задовольнити потребу у батьківській любові, підвищити самооцінку.
1.3) 3 слабкості в його характері: заздрість, схильність прибрехати,
1.4) Що може зробити ваш герой, щоб здивувати вас? - поцупити буси у подруги.
1.5) Звідки родом ваш герой? Та куди він направляється?
Героїня школярка, живе з мамою і братом у маленькій квартирі, достатки невисокі, потерпає через відсутність батька.
Направляється вона до того, що колись настане момент, коли її обман і самообман розкриється, і вона зіткнеться із жорстокою реальністю. Можливо вона дозріє до негідного вчинку за який доведеться поплатитися.
Якщо все ж завдання виконано неправильно, то я можу спробувати з іншим героєм і більш структуризувати.
А куди адресу електронної пошти відправляти? Дякую!
Ліандро, тепер завдання виконано правильно. З вашої розповіді всі ці нюанси неможливо було розкрити як мінімум тому, що є обмеження у кількості слів. Думаю тепер і у вас більш чіткіша картина самого героя, та й навіть вже є груба сюжетна лінія. Вітаю! Візьміть таку роботу з героєм за звичку при роботі з художнім твором. Тоді у вас буде виходити не тільки цікавий та захопливий герой, а й сюжет.
ВидалитиПошту відправляйте на wrinstinct@gmail.com