Письменник, у цій ситуації, потрапляє до того ж у “задзеркалля”. Він творить інший світ, ставить себе на місце кожного героя (позитивного і негативного), та проходить всі випробування разом з ними. Для того, щоб створити цей світ правдоподібним, потрібно пропустити все через себе. А це вимагає повної відкритості, готовності та відсутності страху. Це експеримент у самопізнанні.

1) Голос, яким він говорить. Його манера спілкуватись. Тембр, швидкість, вимова і т.д. Всі фізичні прояви його голосу. (Більш детально про голос можна буде прочитати у наступній статті про діалог).
2) Свідомість. Різниця між внутрішнім обдумуванням, яке буде проступати в тексті, як внутрішній голос, та зовнішньою поведінкою героя, тобто його презентація через дії, реакції, діалоги.
Таким чином, перед письменником стоїть непроста задача - відчути, пізнати та зобразити свідомість іншої особи. З її бажаннями, потребами, прагненнями, страхами та недоліками без власного впливу.
Описуючи героя, його розкривають через всі органи відчуттів: зір, слух, запах, дотик, смак та свідомість. Це додаткове випробування, яке стоїть перед письменником - дозволити герою сформуватись і стати тим, ким він повинен стати, переборовши власний страх самопізнання.
Письменник повинен зуміти стати чистим, безпристрасним, не осуджуючим та нейтральним радіопередавачем, який не дозволить внутрішнім бар’єрам, травмам, бажанням та незакритим ґештальтам вплинули на самобутність героя. Адже, герой проходить через випробування, які постають перед ним у зв’язку з його власною історією, (кармою), характером та суттю.
Не лякайтесь цього. Дозвольте герою розкритись через вас. Звільніть його. В кінцевому результаті, завдяки йому, ви краще пізнаєте себе.
Не лякайтесь цього. Дозвольте герою розкритись через вас. Звільніть його. В кінцевому результаті, завдяки йому, ви краще пізнаєте себе.
Немає коментарів:
Дописати коментар