
Сет Годін - американський автор ділової літератури, популярний оратор.
Його першою роботою, яка отримала велику популярність, стала книга про довірчий маркетинг.
Отже, прості питання для письменників від Сета Годіна
1. Для чого це?
Якщо це письмо спрацює, що воно змінить? Які дії будуть зроблені?
Чим більш конкретні ви в своєму намірі, тим більш страшно починати писати (а раптом воно буду не вдалим). І, магічним чином, чим більш конкретні ви у своєму намірі - тим більші шанси у нього успіх.
2. Хто ви?
Письмо йде від когось. Ви пишете як науковець, освічуєте факти? Ви злий публіцистичний письменник, який шукає політичної активності? Чи ви голос установи, яка ставить попереджувальний знак в офіційному місці?
3. Для кого це?
Якщо це письмо спрацює, що воно змінить? Які дії будуть зроблені?
Чим більш конкретні ви в своєму намірі, тим більш страшно починати писати (а раптом воно буду не вдалим). І, магічним чином, чим більш конкретні ви у своєму намірі - тим більші шанси у нього успіх.
2. Хто ви?
Письмо йде від когось. Ви пишете як науковець, освічуєте факти? Ви злий публіцистичний письменник, який шукає політичної активності? Чи ви голос установи, яка ставить попереджувальний знак в офіційному місці?
3. Для кого це?
Письмом практично неможливо змінити когось. І точно неможливо змінити ним всіх. Отже, на кого воно націлене? У що вони вірять? Вони вам довіряють? Вони схильні почати діяти?
4. Воно пошириться?
Після того, як людина, яку ви прагнете досягнути, прочитає це, вона поділиться ним? Поділ - це посилена дія.
4. Воно пошириться?
Після того, як людина, яку ви прагнете досягнути, прочитає це, вона поділиться ним? Поділ - це посилена дія.
Ваше резюме написано. Ваше обновлення статусу у Фейсбук, так як і ваша реклама гаражного розпродажу та меморандум для ваших співробітників також.
Письмо може мати значення. Пишіть, щоб змінити щось.
http://sethgodin.typepad.com/seths_blog/2015/10/simple-questions-for-writers.html
Немає коментарів:
Дописати коментар